wtorek, 17 września 2013

Żegnamy trampki:/

Zlepkowe trampki ulubieńce mojego Piotra widzieliście już nie raz dziś chyba ostatni wpis o nich bo nieubłagalnie trzeba zmienić tramki na kalosze ;/  
ale zlepkowa mama coś szukuje jeszcze nie wiem co ale napewno będzie ciekawie kolekcja jesienna tuż tuż :) 

jestem pełna podziwu talentu, składamy zamówienie wymyslamy nawet najtrudniejsze motywy ale zlepka.com sobie poradzi i będziemy zadowoleni na 100% my i dziecko :) takich butków nie kupimy z żadnym sklepie i jestem pewna że są nie powtarzalne jedyne w swoim rodzaju nikt takich ni będzie miał :) 








buciki prane - nic się z nimi nie dzieje (włączyłam na delikatne pranie :) 
oryginalny prezent - jak najbardziej :) 

zapraszam do oglądania i polubienia - Warto :) 




3 komentarze:

  1. No cudne są:) Nabrałam ochoty na zlepkowe trampki a tu już jesień sie zaczyna ehhh i smutek nastał;) Trzeba będzie się zaczaić w przyszłym roku:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. ja musze kupic wlasnie jakies buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W autka, to i mojej córce by się podobały.

    OdpowiedzUsuń