poniedziałek, 16 września 2013

Zombiastyczna stylizacja :)

Mój Piotruś od pewnego czasu jest zafascynowany potworami, zombiakami i kiedy zobaczyliśmy przeglądając pakamerę pewne spodenki od ZombieDashKids zauroczyliśmy się oboje więc raz dwa i są nasze :) idealne na chłodniejsze jesienne dni, niby jedna para spodni ale o dwóch ,,twarzach,, są spokojne kiedy zapinamy zamek a zombiastyczne kiedy go odpinany. są mega mięciutkie, przyjazne , wygodne, nie krępują ruchu, są uniwersalne bo i dziewczynce w nich do twarzy i dla chłopca również :) są niepowtarzalne mają w sobie coś co przyciąga niby straszne ale jak przyjazne :) zobaczcie sami :) 
















my jesteśmy nimi oczarowani :) koszulka wykonie matki oczywiście :) to mój pierwszy raz z malowaniem i to w dodatku no koszulce ale nawet mi wyszło prawda ? haha 

spodenki polecamy wszystkim rodzicom i dzieciom ceniącym styl, wygodę, dobry gatunek i wykonanie :) cena około 100zł wydaje się dosyć dużo ale zapewniam że warto bo sponeki będa służyć spokojnie myśle na dwa sezony i jescze jak mamy młodsze dziecko lub dopiero mamy je w planach i nie ważna tu jest płęc napewno się przydadzą no i nie wyjdą z mody :) 


buciki od zlepki.com:) 

4 komentarze:

  1. spodnie są mega świetne :) normalnie zakochałam się <3 pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastiko
    Aneta A

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu synkowi na pewno by się spodobobały te spodenki:), są świetne:). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe spodnie genialne tylko kurcze rozmiaru dla synka nie mogę znaleźć. Model genialny więc całość powala:)

    OdpowiedzUsuń