sobota, 14 września 2013

Spotkanie blogerek MUM BLOGA - Olsztyn

Po 3 miesiącach blogowania nadażyła się wyjątkowa okazja uczęstniczenia w spotkaniu blogerek co prawda Olsztyńskich ale Olsztyn bliski mojemu sercu więc co te 150 km przeciez w dzisiejszych czasach to rzut beretem wsiadamy do samochody 2 godziny i jesteśmy na mejscu :)
1 września (niedziela) spotkanie MUM BLOGA :) jestem mega zaskoczona że takie spotkania są aż takie przyjemne :) nie spodziewałam się że tak miło spędzę ten dzień :) pełen uśmiechu, żartów, rozmów, niespodzianek.











oto co czekało na nas tuż po przyjściu :) pięknie udekorowany stół przygotowany na 25 uczestniczek. każde miejsce podpisane - super :)  kiedy wszystkie już byłyśmy każda oddzielnie i z osobna przedstawiła się i opowiedziała o sobie i swoim blogu :) fajnie było posłuchać i poznać się :) 


:) 


:) 

były ,,wykłady,, miło było posłuchać panią dietetyk opowiadała baaardzo ciekawe rzeczy :) 


jak pogodzić pracę macierzyństwo i blogowanie ? hmm przecież sobie radzimy i to bardzo dobrze prawda gdybyśmy nie potrafiły byśmy nie blogowały :) 


była mozliwośc przyjścia z dziećmi i dzieciaki miały frajdę miały mnóstwo atrakcji szkoda że mieszkamy tak daleko bo niestety ja ze swoimi chłopcami nie mogłam przyjechać a z drugiej strony przecież na tym spotkaniu mogłam odpocząć od ,,codzienności,, :) 





no i pyszniutki obiadek też oczywiście był :)


na koniec to co wszystkie lubimy najbardziej NIESPODZIANKI :) 










o nich będzie niedługo kolejny post :) 



Liczę że będę miała okazję uczestniczyć jeszcze w niejednym takim spotkaniu :) 
polecam wszystkim :) 

no i dziękuję moim towarzyszkom z którymi plotkowałam :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz