czwartek, 26 września 2013

Mei tai

każdy ma inny gust ale chyba każdy wie że dziecko, że maluszek potrzebuje bliskości :) większość rodziców wybiera noszenie dziecka blisko ciała czyli wiąże dziecko :) jedni w chusty inni w nosidełka - na spotkaniu Blegerek dziewczyny powiedziały prawie  jednogłoście że najlepiej u nich sprawdziły się nosidełka mei tai ja nie wiedziałam o co chodzi, nie wiedziałam co to i jak to działa ale teraz już wiem i się z wami moją wiedzą podziele :)

Mei Tai to azjatyckie miękkie nosidłą dla dzieci, które zapewniają utrzymanie prawidłowej pozycji dziecka podczas noszenia.
Nosidła Mei Tai są wygodne w obsłudze, zajmują niewiele miejsca w torbie. Idealnie nadają się nawet na dłuższe wycieczki.
Pozwalają na noszenie dziecka zarówno z przodu, jak i z tyłu - na plecach.

Tradycyjne nosidła Mei-Tai nie posiadają klamerek, są zapinane na rzepy lub wiązane.
Nosidła hybrydowe posiadają klamrę w pasie biodrowym, a pasy naramienne są wiązane.

Dla mnie takie 2 w 1 troche ma z chusty (wiązanie) i z nosidełka ( wygląd ) ja mam okazkę użytkowania Nosidełka hybrydowego z klamrą i całe szczeście mniej wiązania :) Nasze nosidełko jest wyjatkowe bo ręcznie wykonane 

                                          https://www.facebook.com/FroggieMeiTai

Pani Ewa tworzy same cuda zrobi nam nosidełka jakie tylko chcemy takie które będzie się podobało i dla rodzica i dla dziecka, które zachęci do wiązania :) kiedy mój Bartuś się urodził kupiliśmy chustę ale niestety synkowi się nie spodobało chustonoszenie no i samo wiązanie jak dla początkującej było dla mnie trudne a niestety nie miałam okazji zapisac się na żadny kurs bo takowych u nas nie ma i jak już go wiązałam to czułam że robie to nie tak jak trzeba i dlatego może mu się nie podobało tu i meitaiem jest o wiele łatwiej nie mam żadnych trudności z wiązaniem no minusem jest to że noworodka w tym nie zawiązemy.






mój Piotr patrząc na próby wiązania Bartusia też chciał więc proszę bardzo chociaż zdecydowanie jest już za duży i za ciężki :) 
mei tai jest leciutkie zajmuje niewiele miejsca łatwo się wiąże, jest wygodne te dodatkowo są stworzone tylko dla nas i są niepowtarzalne nikt nie będzie miała takiego samego i to jest rewelacyjne :) 


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe rozwiązanie :) Zanim moje dziecko przyszło na świat kupiłam chustę. Ale Natalka nie była zwolennikiem tego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń