piątek, 6 września 2013

Dekoracyjne poduszki

                                                                      Witajcie :)

zdałam sobie sprawę z tego że takie małe rzeczy jak poduszki bo dziś o nich mowa mogą tyle zdziałać mogą tyle zmienić :) Nie każdego stać na drogie meble a każdy chciałby aby jego mieszkanie wyglądają i schludnie i ładnie i troche ekskluzywnie tak aby każdy kto wchodzi do naszego domu pochwalił jego wygląd a co najważniejsze abyśmy sami dobrze czuli się w swoim mieszkaniu :) Nie musimy mieć  skórzanych sof które kosztują majątek możemy mieć skromną wersalkę i ozdobić ją ekskluzywnymi poduszkami efekt równie piękny a może nawet i lepszy :)

                                                          colour-contrast


            strona z dekoracyjnymi poduszkami obok których nie można przejść obojętnie :)  same cudeńka






pierwsza z moich nowych nabytków :) róża w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia wygląda jak żywa szczególnie ta 


jak dla mnie bomba :) 

moja szarość jest równie piękna prawda ? 

zmieniała swoje miejsce początkowo rozgościła się w salonie lecz częściej przebywamy w pokoju dziennym więc jednak i Ona musi nam tam towarzyszyć :) 

była tu 




jest tu 




oglądając je na stronie myślałam że napewno tylko wyglądają że nie mogą być wygodne ale rozczarowałam się bardzo przyjemnie sa mega przyjazne nie tylko ślicznie ozdabiają moje mieszkanko ale i są praktyczne miło położyć na niej głowę :) 



Druga poducha wygląda i prezentuje się  tak :) 








bardzo piękny, żywy kolor :) i równie wygodna podusia 
jeśli nie mamy pomysłu na prezent taka poducha sprawdzi się idealnie prawda? 

jak Wam się podobają ? 











2 komentarze:

  1. Poduszka w kształcie kwiatu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow ten kwiat jest zachwycający :-)
    Gabrysia ma swoją część pokoju w stylu leśnym wróżkowym i kucykowym a taka poducha byłaby idealnym uzupełnieniem :-))

    OdpowiedzUsuń