piątek, 6 marca 2015

kurs fotografii cz. 1




Blog to nie tylko oderwanie się od codziennych obowiązków ale też pasja a teraz  nawet trochę praca. Jakiś czas temu podczas jednej ze współprac usłyszałam po publikacji wpisu że zdjęcia mogłyby być trochę lepsze - dało mi to do myślenia, chociaż na moje albumowe domowe potrzeby uważałam że są w miare dobre, przecież nie jestem profesjonalistą. Myślałam nie jednokrotnie o wybraniu się na kurs ale te ceny, dojazd  ( znalazłam najbliżej w Białymstoku - oddalony o 200 km,cena około 1 tys zł )
Kurs fotografi na szczęście może być też internetowy i dziś właśnie o nim :) 









PODSTAWOWY KURS FOTOGRAFII - e-akademia-fotografii.pl






8 lekcji, teoretycznie 8 tygodni nauki, można ukończyć szybciej albo tak jak ja zdecydowaniej dłużej ale nie dlatego że nie jestem chłonna wiedzy wrecz przeciwnie ale jednak ciąża, poród, choroby .. jestem na dobrej drodzę, Przede mną 5 lekcja ale już co nieco mogę Wam powiedzieć, z całą odpowiedzialnością stwierdzam że warto ! Dla mnie, dla matki trzech urwisów jest to świetna alternatywa- uczenie się w domu. Mam wszystko fachowo napisane podparte zdjeciami, przykładami - mogę sobie wszystkie lekcje wydrukować, w dowolnym momencie mogę wrócić do informacji i to mi się podoba, bo na normalnym kursie wykładowca nie będzie na zawołanie powtarzał :) Prace domowe  są i są fachowo i indywidualnie oceniane. Myślałam że ten kurs nie wiele mi da ale   się myliłam chociaż jeszcze nie dobrnełam do końca ja i Pani Małgorzata widzimy poprawę. Robiąc teraz zdjęcia przypominam sobie informacje i staram się na przykład tak wykadrować zdjecie żeby było zgodnie z informacjami z kursu. 

Nie mogę już doczekać się lekcji o ISO wkońcu mam nadzieję dowiem się o co tam chodzi :)

Jestem bardzo zadowolona - szczegółowo jeśli tylko chcecie opowiem po zakończeniu kursu ale teraz już namawiam Was że jeśli tylko się zastanawiacie nad czymś takim, że jeśli chcecie poznać tajniki fotografii, chcecie robić lepsze zdjecia to polecam bo warto :) informacje są świetnie napisane łatwo wchodzą do głowy i nie uciekają z niej :) 







14 komentarzy:

  1. Aniu jak by ten kurs nie spełnił twoich oczekiwań polecam ci Akademię foto-oko, też internetowa i bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli ten kurs powie, jak utrzymać w miejscu 32 miesięczne dziecko, to kupuję kurs od ręki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielka tej Akademii ma trójkę dzieci, więc, na pewno wie, jak to zrobić :) Też polecam

      Usuń
  3. A po co trzymać w miejscu dziecko? Wystarczy krótszy czas naświetlania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie chodzi o sprawy techniczne fotografowania, a o to by mieć jakieś ładne, pozowane zdjęcie, a nie wszystkie w biegu, zawsze z uniesioną nogą;)

      Usuń
  4. Właśnie jestem na etapie rozglądanie się za jakimś fajnym foto-kursem :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały czas się zastanawiam jaki kurs zrobić.....taki internetowy jest faktycznie dobry? Nie mozna o nic osobiście zapytać ani nikt ci nie pokaże ustawień aparatu....jakos sobie tego nie wyobrażam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ze można zapytać instruktora i o ustawieniach aparatu dużo się mówi. Sama ukończyłam online Akademię Fotografii. Bardzo oszczędza czas i pieniędzy, a wiedzy mniej nie jest niż w zwykłych szkołach fotograficznych.

      Usuń
  6. A ile kosztuje taki kurs..?

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się podobały Twoje zdjęcia te z początku blogu:)

    OdpowiedzUsuń

  8. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto popytać lokalnych fotografów czy nie organizują kursów dla mam (podstawowy) Ceny takich szkoleń wahają się od 15 do ...... :) Można podpytać, poobserwować i wynieść dość ciekawą wiedzę (nie tylko techniczną )

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, na youtubie znajdziecie wszystkie informacje dotyczące amatorskiego a nawet zawodowego fotografowania. Konkretne filmiki szczegółowo omawiają zasady, pojęcia, a reszta to kwestia poznania własnego aparatu i doświadczenia, które bedzie przychodziło z czasem...

    OdpowiedzUsuń