poniedziałek, 27 stycznia 2014

Kapsułki piorące

Nie tak dawno no bo w sumie niedawno zarejestrowałam się przez przypadek na stronie www.trnd.com ( coś w stylu streetcom.) długo nie czekałam jak w przypadku streetcomu (2lata) na pierwszą kampanie :) trafiła mi sie bardzo szybciutko i to bardzo przydatna w obowiązkach domowych, kapsułki do prania VIZIR :) Wypełniłam ankietę dosłownie za chwilę dostałam potwierdzenie że się dostałam a już na drugi dzień kurier pukał do moich drzwi :) ekspres :)









to co - testowanie czas rozpocząć !
kto jeszcze testuje ?

to pierwszy wpis, będą kolejne ? jesteście ciekawi mojej opini ? a Wy czym pierzecie ? 

buziaki :)

5 komentarzy:

  1. niemiecki żel Persil, a ostatnio teściu zakupił żel z Lenor'a :) Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  2. super! :)
    chyba i ja sie zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie słyszałam o tej stronie. fajnie, że tak szybko dostałaś się do kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy każdy po wypełnieniu ankiety dostaje się do kampanii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę miłego testowania!!!!!
    Mam okazję testować kapsułki Vizir, dzięki temu, że zakwalifikowałam się do projektu trnd. Jedno opakowanie dostałam dla siebie, drugie rozdałam rodzinie i znajomym. Moim zdaniem kapsułki są rewelacyjne, dopierają nawet trudne plamy z ubranek mojej półrocznej córki. Bardzo cenię sobie wygodę użycia i to, że służą do prania zarówno białych ubrań jak i kolorowych. Osoby obdarowane często podkreślają fakt, że bardzo ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń