sobota, 11 stycznia 2014

Pomóżmy !

KOCHANI potrzebna pomoc ! Kasia młoda mama ma dwie cudowne córeczki dwie bardzo chore potrzebujące ciągłej rehabilitacji. Wszystkie pieniążki właśnie idą na ten cel. Ja sama osobiście w tygodniu skompletuje paczkę i wyśle może dołączycie się do mnie i również coś wyślecie potrzebne pampersy, ubranka, chemia, zabawki i co wpadnie nam pod rączki  wiecie że dobro powraca ? pomożecie ? dokładniejsze dane podam w wiadomości prywatnej

A to apel Kasi


PROŚBA O POMOC DLA GABRYSI I MARCELINKI!
Z całego serca proszę o pomoc dla moich dwóch córek urodzonych z poważnymi wadami OUN oraz innymi wadami.
Gabrysia (po lewej) ma około 2 lat. Choruje na rzadki zespół Dandy-Walkera. Jedyne leczenie to rehabilitacja dzięki której Gabrysia robi coraz większe postępy. Dlatego ważne dla nas jest aby rehabilitacja trwała jak najdłużej. Prosimy zatem ludzi dobrego serca którzy mogą o przekazanie 1% podatku na leczenie Gabrysi.Oto dane:
Fundacja Chorych na zespół Dandy - Walkera"Podaj dalej"
KRS 0000277339 z podtytułem Gabriela Kozłowska
Marcelinka (po prawej) również choruje na rzadki zespół Arnolda-Chiariego. Córka również wymaga specjalistycznej opieki i ciągłej rehabilitacji. Na dodatek z powodu rozszczepu wargi została zakwalifikowana do kilku operacji rekonstrukcji wargi i podniebienia.
Każda pomoc jest dla nas wielką nadzieją na to że nasze dzieci mogą w przyszłości być jak najbardziej samodzielne. Z głebi serca dziekujemy za każdy gest.


jeśli chcecie pomóc napiszcie do mnie podam dane i rozmiary pampersów czy ubranek :)
TU napiszcie do mnie wiadomość prywatną lub meila anibarpiomar@wp.pl


                                                 DOBRO POWRACA :)





:)

1 komentarz:

  1. niestety jeszcze nie jestem pełnoletni i strasznie żałuje bo w końcu co to jest ten jeden procent ? A wiele ludzi nie ma nawet ochoty przejść się do banku i załatwić formalność. Skandal :(

    OdpowiedzUsuń