środa, 9 kwietnia 2014

Poducha

To że kanciastoportego Piotruś uwielbia już wiecie więc nie wyobrazałam sobie że nie dostanie go pod jakąś postacią w prezencie i trafiło na kolorowankę art :) na moją prośbę kolorowanka stworzyła takiego stwora i jestem zachwycona Piotruś ma żywego prawdziwego przyjaciela który wieczorem służy jako poduszka :)





prawda że fajny ??
zachwycona jestem ! 
cudowna Pani i cudowne rzeczy tworzy :) 

jak widać Piotrusiowi tez się podoba :) 

no nie mogę się napatrzeć świetna jest ta poducha ! w sklepie takiej nie znajdziemy i to jest to co uwielbiam :)




6 komentarzy:

  1. Dziękuję :* sama go uwielbiam więc zlecenie było czystą formalnością. Dziękuję jeszcze raz za zaufanie,a tym bardziej za docenienie że strony synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muuuuuua dla was kochani :* dziękuję. Takie opinie dodają mi skrzydeł. I gdy dzieci się z nimi bawią-najcenniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń