czwartek, 10 kwietnia 2014

Prezent - spangebob



Dziś zostajemy jeszcze w klimacie urodzinowym i spangebobowym :) przedstawiamy kolejny prezent , z którego Piotruś jest zadowolony i to bardzo bardzo :) 














 







 





                                      dotrwaliście ?
 ale Was zasypałam zdjęciami - mam nadzieję że się nie gniewacie. 

jak widzicie ,,dodatki,, mamy musimy tylko z tej masy zrobić naszą bazę czyli jakiś kwadrat, prostokąt i aby postać była bardziej realna nakłuwamy ją to znaczy robimy dziurki a właściwie wzgniecienia, nadziewamy na gacie i robimy uśmiech, oczy, ręce i gotowe :) możemy się bawić konponować lub zostawić aby zastygło i zdobiło segment, stolik czy co kolwiek :) jeśli chcemy jeszcze drugiego i kolejnego dnia się bawić masę zamykamy do pudełeczka :) 

Jak Wam się podoba ? Nam bardzo :) koszt około 60 zł !

POLECAMY :)



7 komentarzy:

  1. Fajne . ;3 U mnie rozdanie , zapraszam , każdy ma szanse wygrać. ;3 http://mycurledtheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jedziesz kochana z nim :D kwadraciakowa rewolucja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fajny zestaw.
    Moja córa by oniemiała,lubi Spongeboba :D
    Widać różne śmieszne kombinacje można budować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powitać.
    Trafiłem na pani bloga poprzez fejsbukową grupę zrzeszającą blogerów. W sumie nie widzę w tym poście niczego dla siebie, lecz jak tu jestem, to wypadałoby coś po sobie zostawić; nie wiem jak tam u wielu niedzielnych pisarzy, ale mnie taka ilość zdjęć boli. Sama długość posta rozciągnięta jest straszne przez tzw. rozpychacze (przerost zdjęć nad treścią). Myślę, że rozsądniej byłoby tworzyć galerie internetowe i do nich odsyłać swoich czytelników - imgur.com pozwala na tworzenie albumów - a sprawiłoby to, że post byłby lżejszy. Jedno czy dwa zdjęcia wystarczyłyby do zaprezentowania i zachęcenia potencjalnych oglądaczy do wczytania się w całość oraz zobaczenia zdjęć. Dodatkowo bardzo pomaga opcja wbudowana w edytor o nazwie "zwijanie tekstu".
    To tyle ode mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent :) dzieci uwielbiają prezenty związane z kreskówkami ;) Ja mojemu bratankowi ostatnio kupiłam stół piłkarski ponieważ uwielbia grać w piłkę nożną :) Nigdy nie widziałam, żeby mu się tak oczy świeciły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wraz z synkiem odwiedziliśmy sklep z upominkami i było mnóstwo zabawek z postaciami z kreskówek ;) Młody aż nie mógł się zdecydować co wybrać.

    OdpowiedzUsuń