środa, 16 lipca 2014

Kocykowe spotkanie mam


                                                                              HEJ :)

teraz wysyp różnego rodzaju spotkań dla mam czy blogerek szczególnie ale wszędzie daleko więc i my postanowiłyśmy spotkać się u nas w Węgorzewie więc raz dwa Natalia - MamaDiabelka zrobiła plakat, zgłosiło się 11 mam ale 3 nie dotarły więc było nas 7 + dzieciaczki, co się okazało tylko ja i Natalia postanowiłyśmy przyjść bez dzieci ale chociaż odpoczęłyśmy, nasze dzieci sa za ruchwile :)  spotkanie było inne niż wszystkie  bo spotkałyśmy się w parku i zasiadłyśmy na kocykach, fajnie było tak spędzić te dwie godzinki. Pewnie zrobimy powtórkę już nie w środku tygodnia a w weekend i myśle że przyjdzie więcej osób :) Węgorzewo to nie duże miasteczko a większość dziewczyn widziałam pierwszy raz i to jest fajne :)

                                   i przy okazji zapraszam na wegorzewskie spotkanie mam :)























:)

polecam Wam takie spotkania

:)

dziewczyny dzięki że byłyście :) 


7 komentarzy:

  1. W takich chwilach żałuje, że mieszkam aż w Olsztynie:/
    Swoją drogą pięknie wyglądasz i zazdroszczę koszulki bo chodzi za mną i zebrać się nie mogę żeby ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj też bym z chęcią z Wami posiedziała, ale ta odległość :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko wyglądało, serdecznie Was pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ,że miło wszystkie spędziłyście czas ;) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne spotkanie. U mnie w mieście też organizujemy podobne. Ciekawe ile osób będzie :)

    OdpowiedzUsuń