poniedziałek, 7 lipca 2014

KONKURSIK

                                                                  KONKURS :)

                           tak jak obiecałam konkurs dla kobiet w ciąży lub planujących :)

Poduszka ciążowa u mnie podczas dwóch ciąż sprawdziła się świetnie mam swoją osobistą którą uwielbiam i chciałabym jedną z Was obdarować podobną :) Mam nadzieję że nagroda Wam się podoba i będzie przydatna..


                                                                   ZASADY

1. Lubimy AniBarPioMar jeśli masz możliwość zostań obserwatorem na blogu
2. udostępniamy plakat konkursowy na facebooku TU (publicznie) lub na swoim blogu


TU  możecie więcej przeczytać o poduszce :)
Życzę miłęj zabawy :)




2 komentarze:

  1. Lubimy i obserwujemy:) Bardzo jestem ciekawa takiej poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję, lubię na FB i udostępniłam info :)

    OdpowiedzUsuń