środa, 23 lipca 2014

Spacer z koniem

                                                                         HEJOO :)


Jakiś czas temu mommy draws na swoim blogu a właścicie facebooku organizowała zbiórkę na rzecz wyjazdu terapeutycznego dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych, pięknie to zrobiła bo wyjazd się odbył, zgromadziła mnóstwo rzeczy na licytację. I ja dołożyłam do tego swoją cegiełkę bo dwie aukcję wygrałam i dziś jeden przedmiot chcę Wam pokazać bo zauroczył wszystkich :) jest nim KOŃ z którym dziś wyszliśmy pierwszy raz na spacer na podwórko :) konik pochodzi od Roni-Baby-Design. kiedy przejrzałam ofertę zauroczyły mnie kokony dla dzidziusiów i mój maluszek który teraz jest w brzuszku będzie włascicielem takiego bo strasznie mi się spodobały zerknijcie koniecznie :) wszystko z resztą jest przecudowne :)

                           a Wam nasz konik się podoba ?










roniwsztokholmie.blogspot.se - same cudeńka :) 


5 komentarzy:

  1. a gdzie ten kokon zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę warto było :-) Konik cudo i ile frajdy! a dobro.... powraca! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny eko konik, moje córeczki mają podobnego, przywiezionego z Zakopca.

    OdpowiedzUsuń